Måndag / blaha blaha

♣ Elluh! :)
Jösses vilken lång natt! Jag kunde fan inte sova alls..host attacker och förkyld som fan i snoken! blääh på deee!
och tommy som satte väckarklockan på 04 :50 för att gå upp.. ja tror inte ja hann somna innan den ringde.. usch..så fort ja sväljer känns det som om ja sväljer smågrus.

Ja, idag gick jag upp 10 över 11. Tog en cigg ( usch fan måste sluta me detta trams!) åt en macka och multivitamin juice gick och satte på datorn..jaa har typ suttit här hela dan förrutom att ja kollat på tv och snackat i telefon..

ja vi fyra som skulle åka till kroatien har blivit 2.. men jag är sugen som fan på att åka ändå.. men nu blir det ju problem med sovplatser efter som vi hade ett 4a rum. Jag och erika ska iaf dit :) och bli solbrända inför studenten uderbart.. bada i havet :) hihi götttans:)

Ja.. nu för en gångs skull tänkte jag vara duktig.. och göra lite skolarbete.. efter som vi är lediga idag.. ingen natur.. förens 18 april för då ska ja redovisa naturen. och inget projekt för det gick ju åt helvete ändå.. och jurek kan ju glömma att ja ska sitta och skriva en rapport om hur oduglig jag är.. jag äter hellre jord! bokstvaligt!

NE NU SKA JA FAN JOBBA! fuck this nu kör ja TJINNG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0