Orkar inte med fotolektionen!

hejsan hoppsan! här sitter jag och cicci på en dryg fotolektion i datasalen! kissi är sur för hennes bild har kommit bort så hon får göra om den. hon försökte fuska och ta lärarens bild men de gick inge vidare! idag ska jag vara langare! kisset ska shota spriiiiiiiiit! ska bli kul och se om nån av bea och cicci kommer till skolan imon. och om dem gör det hur sletna dem kommer vara. jag kommer må prima undra hur dem mår :D:D emmsan och erre ska på personalfest det blir nog lite rajtan där med skulle jag tro. jag kommer nog må bättre än dem med. jaja här sitter man iaf.. orkar inte göra någonting ligger fan efter med fotot så de skriker om det och när det inte kan bli värre så lägger lärarn till nya uppgifter som får en att känna sig helt värdelös. hur fan ska man hinna med allt! detta är plågeri!!! jag skulle egentligen oxå ut idag men fan vem är inte pank! jag är alltid det och det är bara den 4 idag.. kisset är inte bra på att spara hon heller hon skulle åka till siba igår och köpa en matta på rusta men kom hem med vegabondskor istället haha lite skojsigt. även jag har köpt nya skor som jag knappt kan gå i inte så cleveeer det heller. vi har fått instruktioner om hur internationella svenska grejer ska göras man ska alltså stå där uppe inför klassen om prata i hela 5 minuter!!! jag och kissi har överklagat så vi får se hur detta går.undra om flickorna kommer med på några vimmelbilde ikväll då haha så man har något att skratta åt imon..fan att man inte kan hålla i sina pengar då skulle jag oxå kunna hänga med ut är gött sugen på det.. men nej nej för min del blir det att vara hemma skriva klart novellen till svenskan som egentligen skulle vart inlämnad idag och glo på tv. faaaaaaaaaen..

så så kan det vara... men nu ska jag försöka vara lite duktig och arbeta lite iaf. är eg sugen på att dra ner till cafeterian och köpa en choklad boll och en cola...jobbiggggt..

men ha det så kul ikväll då tjejor.. haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0