Det går inte att bromsa sig i en uppförsbacke!

haj haj igår va en mysig dag. jag drog hem efeter fotot till cicci. vi kollade på sanning eller konsikvens och sedan på emil i löneberga cicci bakade kladdkaka :D:D då blev jag glad.

idag är jag trött har foto som vanligt på torsdagar..moud kom och kidnappa cicci för en stund sen 10 min sa hon att det skulle ta men hon har varit borta i en evighet nu, funderar på att ge mig ut och rädda henne na ger na 10 min till. e röksugen oxå har 3 kvar fan va misslyckad man är pank och sur och trött sjung med mig halleluja!ååh
idag ska jag till käftis - tandläkarn för dem som inte vet vad det är. 12 . 40 missar mulitimedian den enda lektionen som är riktigt rolig i skolan fan.. har missat där mycket nu inte bra de.. jaja ne men nu får hon snart komma tillbaka för ja e rök sugen!!! åååhhååå sjung me mig halleluja! väsingnad vare du välsingnad vare du !!!!!!!


Jag har pratat me satan men är bästis med Gud. HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0