Är i skolan

hallå hallå... så skolan har börjat...valde foto som profil i media... och har redan fått en första uppgift olika solljus.. så igår sprang jag runt och jagade solen.. skulle nämligen ha kvällssol så så fort ja kom fram så gick den ner.. sendan sprang ja tillbaka då gick den ner där med.. var helt hyper när ja kom hem...jaja...just nu sitter vi och har multimedia.. gör egna hemsidor..hade foto förrut och klanten cicci spruta ner hela mig med vattenslangen hon sa att det inte var meningen men de tror ja inte ett ögonblick på! SÅ DE SÅ!  tog även en halvtimma för oss att få inte filmen på spiralen i mörkrummet fan va vi svor..jaja...så kan de ju va... efter skolan ska jag och pappa kolla på en lägenhet i björndalen sen ska ja äntligen få skivor till at fixa min dator för den är nämligen kapput.. kan inte ens lägga ut bilder på bilddagboken.ne jävla skit data...

har knappt gått en vecka i skolan men är redan skoltrött....men ja har inte skolkat en enda lektion :P och bara kommit försent 2 ggr.. ganska bra... när de läste upp reglerna i skolan första dan så lät det verkligen som om vi skulle va i fängelse. dem tar våra mobilen och vi får inte tillbaks dem förrens vi slutar dan.! och får inte gå över 10 % frånvaro då får man varning... över 15 så drar dem in studiebidraget!!! WTF va ska man göra då...

aja nu sitter lilla börje bredvid mig.. så måste sluta skriva... fick just reda på att han haft min syrra i mellanstadiet i velanda när vi bodde där... jaja hare gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0